CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 10, 2010

Wat's the meaning of friendship nowadays...??

Apa yg anda akan rasa kalo org yg kita sangka ikhlas bekawan n menolong kita time kita susa then tiba2, tanpa discuss apa2, post yg bukan2 di Fb dia? Yang bestnya tu, dia post simple ja & kita memang nda sangka kita la yg kena cakap2 tu kalo nda baca komen2 yg diikuti selepas tu post kena publish... Yang nda syok tu, orang2 yg ikut2 komen tu xtau ceta sebenar tp becakap macam mulut nenek kebayan ja... Kalo la yg ikut2 menyokong post tu tau, durang sendiri prnh kena "dimulut-mulutkan" oleh si tuan punya post tu, apa la yg durg akan wat...? Confirm durang pun akan rasa perasaan yg aku rasa ni secara berperingkat-peringkat:- terkejut, terpana, kecewa, sedih dan last sekali rasa sakit hati... Rasa terkejut sebab nda sangka kita la yg kena cakap2... Rasa terpana sebab nda sangka sampai gitu jadinya si "member" ni pnya perbuatan... Rasa kecewa sebab kita sangka dia sebagai member akan berfikiran matang & at least discuss benda ni & bukan minta perhatian dari postnya d Fb... Rasa sedih sebab kita sangka kita ni dianggap kawan tapi bila ada benda kecil yg macam tu pun si "member" ni nda mo cakap direct sama kita... Then yg last ni rasa sakit hati sebab urang2 yg ikut2 komen, yg nda tahu-menahu apa ceta mo busybody... Sakit hati sebab si "member" kasi iya sja smua komen2 nenek2 kebayan skalian tu... Dan rasa sakit hati sebab klu durg nenek2 kebayan ni tau durg sndri pernah dijaja ceta durg, durg garu2 kali hati durg yg nda seberapa tu kali aa...

Aku malas la sama perangai2 nenek2 kebayan ni yg "trip"2 high school... Maksud aku d sini, please GROW UP la BITCHES... Yang seorg ni (Nenek kebayan No.1), sda la bini+mama urg, tp kuat cari skandal sana-sini...kin malu laki & anak ja... Yang seorg ni plak (Nenek kebayan No.2), memang bini+mama urg, tp bini terbiar ba ni... Jadi mo membalas perbuatan lakinya, dia pun ikut2 la ber"skandal" sana... Yg lucu tu, mo "trip"2 b'skandal tp bila dia dpt tau yg skandalnya tu laki/bf urg, mo b'sakit2 hati plak... Sedar2 la ko sana ooii... Namanya pun skandal, b'apa ko mo jeles2...? Baek kalo skandal ko tu ada sakit hati bila dpt tau yg ko tu bini terbiar... Buduh ka nda..? Last but not least, yg si tuan pnya post Fb hampeh ni... Kalo aku kasi tau si NK.No1 yg ko tu b'cinta-cintun sama cousinnya sendiri, apa ko rasa? panas ka nda...? Ko mati2 suru aku kasi rahsia kan...? But wat if i decided to be such a bitch and tell NK.No1 about ur love affair...? Kompom2 la ba ko akan rasa kelima-lima perasaan yg aku rasa time ko minta perhatian sna Fb ko... Ko siap wish aku mampus lg kan...? P*****K la ko sna... Syaitan..!!! Nda apa, aku doakan ko sihat walafiat sehingga ke anak cucu... Sebab aku malas mo layan perangai "high school" kamu sana... Teda faedah2 sama aku... Baek aku layan life aku... I'll juz leave it to karma to bite kamu pnya pathetic and hypocrite friendship sana... Sumpah aku xmo join kamu lepak2 next time... Kamu telampau kuat "angkat bakul" masing2... Bel-aa aku sma "tripping" kamu tu... Yuckk!!! Bikin geli, tau tak..??
(Walaupun bukan mukaku tp ekpresi mukanya yg mahal... Mambari gali... ^_^)
Ikutkan hati, mo juga balas postnya yg nda seberapa tu tp kalo aku buat gitu ertinya aku pun minta perhatian la tu kan...? Ishhh3x... Aku xmo same level sma geng nenek kebayan tu... Nda apa la, biar aku kasi simpan image ja utk menggambarkan perasaanku...

(Kalo dpt kasi kuyak2 mulut kepoh durg mcm ni kan best... hehehe)



(Nah, kalo dpt timbak2 durg pun best jga... huahuahua...)
(Tak kesah putus "member" ngan korg pun sbb teda untung apa2 pun... Buekk... >_<)

Last but not least.... Paling kiut ni image seterusnya....


(Adaku kesah...??!! Be gone Sluts...)


Semoga mereka "sadang"2 la sma gaya buruk durg tu... Aku pun jahat jga tp nda pernah2 aku sumpah2 member p mampos mcm yg durg buat ni... Anyways, like i said... Be gone all u Unprofitable Sluts... I never wanna be involved with y'all anymore... Toodloo... Sehingga ke post seterusnya my peeps... Ciao...


No comments:

Post a Comment